La Moto
Societat, indústria i competició

Permanent,Museu Moto Barcelona

Un viatge a través del temps per descobrir tots els aspectes i facetes que fan de la moto una cosa tan especial i única

Mitjà de transport? La solució pel tràfic? Objecte de desig? Esport? Sí, la moto és tot això i molt més. Pocs objectes del nostre entorn quotidià combinen de forma tan encertada la utilitat amb el plaer. Qui no recorda d'una manera especial la primera moto de la seva vida, o aquella d'un veí, amic, familiar o conegut?

En aquesta nova exposició permanent del Museu de la Moto de Barcelona et convidem a descobrir tots els aspectes i facetes que fan de la moto una cosa tan especial i única. Des dels seus inicis com a vehicle d'elit fins a la seva actual funció a les grans ciutats com la millor solució de mobilitat personal, passant per la vessant lúdica i esportiva i també la importància de la seva indústria, capital en molts països.

Un interessant recorregut al llarg de 5 àmbits diferents (Societat, Competició, Indústria, La Moto Catalana i La Moto i el Cinema) que agrupen un total de 40 motocicletes de marques nacionals i internacionals, on destaquen diversos prototips i unitats úniques al món.