Scooters,
Un segle de moto urbana

Temporal,Museu Moto Barcelona
març 2016 - 26 abril 2017

El scooter va néixer als anys vint, es va popularitzar als cinquanta i és l'indiscutible líder del mercat actual, formant part inseparable del decorat urbà de qualsevol ciutat, especialment a Barcelona, on roden diàriament més de 300.000 models.

El Museu Moto Barcelona ens trasllada a la versió més propera, utilitària i urbana de la motocicleta: el scooter. Un concepte, el nom del qual en anglès significa "patinet" en base a la plataforma on es recolzen els peus, que va ser capaç de revolucionar la mobilitat personal.

Just quan es compleixen 100 anys de la creació del primer scooter - va ser l' Autoped, a Nova York, al 1916 - el Museu Moto Barcelona ha volgut rendir-li un especial homenatge. A través d'una curiosa selecció de 30 models, des dels primers intents de principis del segle XX fins als moderns models elèctrics, passant per les llegendàries Vespa i Lambretta, el visitant de Scooters, un segle de moto urbana pot descobrir l'evolució viscuda per aquest vehicle, que ja s'ha consolidat com una de les millors solucions als problemes del tràfic actual.

L'exposició es pot visitar des del 17 de març del 2016 fins al març del 2017.

Consulta preus i horaris per a visitar l'exposició.

Dossier de premsa