Toni Bou
20 titols mundials

Temporal,Museu Moto Bassella
30 gener al 31 desembre 2017

Toni Bou s'ha consolidat com el millor pilot de trial de tota la història, acumulant entre 2007 i 2016 un total de 20 títols mundials.

Aquesta nova mostra temporal del Museu Moto Bassella ret homenatge a un gran del trial, Toni Bou. El visitant hi pot contemplar alguns models claus de la trajectòria professional del pilot: des de la seva primera bicicleta Montesa -amb la que es va iniciar a l'especialitat del Biketrial quan només tenia 8 anys-,  passant per les seves primeres motos de trial fins arribar a les oficials de l'equip Repsol-Montesa HRC Campiones del Món.

Una petita exposició que inclou també les 20 medalles originals de la FIM i les 20 samarretes commemoratives dels seus títols (10 Indoors i 10 Outdoors), a més d'una curiosa selecció de cascs i elements d'indumentària que permeten veure l'evolució dels teixits i materials que ha patit l'especialitat al llarg dels últims anys.