La moto catalana,
avui

Temporal,Museu Moto Barcelona
19 maig - 30 setembre 2017

Després de superar una greu crisi, la indústria catalana de la moto torna a col·locar-se a l'avanguarda del sector.

El Museu Moto Barcelona, en col·laboració amb Clustermoto, presenta una nova exposició temporal.

Dividida en cinc àmbits diferents -trial, ciclomotors, moto elèctrica, competició i indústria auxiliar- l'exhibició compta amb una selecció de 24 models representatius d'una sèrie de marques catalanes. Totes elles han sabut reinventar-se, bevent de l'experiència del passat gloriós dels anys 60 i 70 i superant una devastadora crisi, per a col·locar-se de nou a l'avantguarda del sector.

Lluitar de tu a tu contra les grans multinacionals generalistes és una tasca molt complicada, però sí que és possible fer-ho especialitzant-se en segments molt concrets, en els quals l'experiència, la qualitat de fabricació i el disseny prevalguin sobre el preu. L'actual indústria catalana de la moto es basa en l'especialització i l'exposició pretén reflectir aquest fet a través de tots els àmbits representats.

Els visitants tindran l'oportunitat de contemplar les últimes novetats tecnològiques i de disseny que es produeixen a Catalunya. A més, descobriran curiositats a l'hora d'interactuar amb un original joc de retrovisors i experimentaran les sensacions de pilotar una motocicleta d'off road en un photocall amb tres models, dos d'ells infantils perquè els més petits també gaudeixin.

Galeria d'imatges