Explora|Arxiu d'exposicions

de Montjuïc

Temporal,Museu Moto Barcelona
Juliol 2012 - Setembre 2013

Un homenatge a una de les proves més mítiques celebrades a l'antic circuit urbà de Barcelona

Les 24 Hores Motociclistes de Montjuïc va ser, sens dubte, la prova més carismàtica de totes les celebrades a l'antic circuit urbà de Barcelona, per l' empatia que sentia el públic amb aquells herois que lluitaven durant tot un dia i tota una nit contra el cronòmetre, el cansament, els accidents i les avaries.

Aquesta exposició temporal del Museu Moto Barcelona vol retre un més que merescut homenatge a tota la màgia que es va viure durant les 32 edicions de la prova, des de 1955 a 1986, on només el respecte per la seguretat dels pilots va ser capaç de posar-hi fi.

La mostra recull un total de 20 motocicletes de totes les èpoques, entre les que destaquen diverses unitats guanyadores. També recull fotografies inèdites, trofeus i infinitat d'objectes i anècdotes de la cursa, així com els cartells originals de tots els anys cedits per la Penya Motorista Barcelona, organitzadora de la prova al llarg de tota la seva història.