Blog
22/06/2025 - 10:17
La fundació privada Museu Moto Mario Soler ha estat l'escollida pel jurat per endur-se el guardó a millor iniciativa privada de la cinquena edició dels Premis Mototurisme. La gala d'enguany, celebrada a Navacerrada (Madrid) la nit del 21 de juny, ha acollit i premiat a membres i professionals del sector del motociclisme.
Tot i que compromisos professionals ens van impedir assistir a recollir el premi, el nostre amic i col·laborador habitual Natxo Barral ens va representar. Amb Natxo vam iniciar una reeixida col·laboració el 2008 amb l'exposició de motos BMW, que va arribar a ser la mostra privada més important del món en el seu moment, gràcies a la col·laboració de BMW Moto Spain, BMW Classic i molts amics que generosament van cedir les motos durant els dos anys que va durar la mostra.
Els Premis Mototurisme tenen com a objectiu guardar les persones físiques, jurídiques o entitats públiques que hagin destacat en la realització o foment dels viatges i activitats de turisme amb motocicleta.
D'aquesta manera, disposen de 15 categories entre les quals es troben la millor ruta nacional o la millor iniciativa solidària. La celebració ha estat retransmesa en directe per Youtube i amb una gran acollida presencial.